Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

czwartek, 12 marca 2009

Zapraszam was do oderwania się od świata

Mówi Maryja:

Zwracam się znowu do was, umiłowane dzieci i synowie Mi poświęceni, i zapraszam was do oderwania się od świata, od codziennych trosk, od nieuporządkowanych przywiązań do stworzeń i do siebie samych; proszę o porzucenie mierności, letniości i jałowości, która coraz bardziej się nasila.

Wejdźcie do schronienia, przygotowanego wam przez Niebieską Mamę dla waszego ocalenia, abyście mogli w Moim Niepokalanym Sercu spędzić bezpiecznie straszliwe dni wielkiej zawieruchy, która właśnie nadeszła.

Oto właściwy moment, byście się wszyscy schronili we Mnie, ponieważ jestem Arką Nowego Przymierza.

W czasach Noego, bezpośrednio przed potopem, weszli do arki ci, których Pan zechciał ocalić w czasie straszliwej kary. Obecnie zapraszam was do wejścia do Arki Nowego Przymierza, którą zbudowałam w Moim Niepokalanym Sercu. Zapraszam do niej wszystkie Moje dzieci, abym mogła pomóc im znieść krwawe brzemię wielkiej próby, poprzedzającej przyjście Pana.

Rubbio (Vicenza), 30.07.1986
328 Arka Nowego Przymierza
http://voxdomini.com.pl/gobbi/86.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz