Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

wtorek, 31 marca 2009

Jestem Matką Bolesną

Maryja mówi:
a
Moi umiłowani synowie, pozostańcie dziś ze Mną, waszą umęczoną Mamą, która zrodziła was pod Krzyżem, na którym umarł Mój Syn Jezus dla waszego zbawienia.

b Jestem Matką Bolesną.

c Wejdźcie dziś w głębiny tajemnicy Mojego wielkiego smutku, a zrozumiecie, że Moje duchowe i powszechne macierzyństwo wypełnia się przede wszystkim w wielkiej miłości i bólu: w miłości do was, Moi synowie, i w bólu z powodu wszystkich waszych boleści, z powodu poważnych, zagrażających wam niebezpieczeństw, z powodu wszelkich cierpień tych ostatnich czasów wielkiego ucisku. Dni, w których żyjecie, są również godziną Mojego wielkiego bólu.

Sant'Omero (Teramo), 15.09.1992 Wspomnienie Najświętszej Maryi Panny Bolesnej
477 Godzina Mojego wielkiego bólu
http://voxdomini.com.pl/gobbi/92.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz