Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

sobota, 14 marca 2009

Moje Serce jest otoczone koroną cierniową.

Mówi Maryja:

Moje Serce jest otoczone koroną cierniową. Och, synu Mój, jakże jej ciernie stały się w tych ostatnich czasach ostre i bolesne! Przeszywają Mnie nieustannie.

Prosisz Mnie teraz o tę koronę cierniową. Jakże Mama może ofiarować takiemu maleństwu koronę Swego wielkiego bólu? Przyjmuję jednak twoje pragnienie, twój dar miłości.

Dam ci udział w Moich wielkich cierpieniach. W tym celu bardzo łagodnie będę cię czyniła coraz bardziej zdolnym do cierpienia i coraz bardziej podobnym do Mojego Ukrzyżowanego Syna.

10.07.1974
52 Przyjmuję twoją koronę miłości
http://voxdomini.com.pl/gobbi/74.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz